Ivan er stoppet som Redaktør

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf Christian.Arvai » 26. sep 2015, 16:18

Redaktørteamet har desværre måtte sige farvel til Ivan. Han har meddelt at, han gerne ville stoppe som Redaktør, grundet at han ikke længere bruger Ubuntu.

Ivan har ydet en flot indsats i forum, og vi skylder ham en pæn tak for arbejdet.

I det tilfælde at lysten skulle opstå igen, er han naturligvis velkommen i teamet igen :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Claus Henriksen
Forfatter
Indlæg: 793
Tilmeldt: 21. jan 2007, 17:45
Geografisk sted: Christianshavn

Re: Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf Claus Henriksen » 26. sep 2015, 16:55

Er det nu virkelig en nødvendighed at køre Ubuntu herinde? Mon ikke Ubuntu-lignende distros er fællesnævneren?
Ud over Unity som standard i Ubuntu er der vil ikke særlig meget der bør afholder en Debian/Mint bruger fra at kunne supportere kvalificeret.
Claus Gårde Henriksen / Jeg bruger ikke Ubuntu / Debian Stable 12

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf AJenbo » 26. sep 2015, 16:59

Bestemt ikke, Nick køres vist heller ikke rigtig med Ubuntu længere så vidt jeg forstår.

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf NickyThomassen » 27. sep 2015, 08:52

Næhh, jeg foretrækker at være tættere på metallet, og have mere kontrol, end Ubuntu normalt giver. Min farmor har dog Ubuntu nu, og sidste år installerede jeg Ubuntu som dual-boot på Windows-maskinen, fordi jeg havde brug for en opdateret SVN.

Ubuntu er på den anden side nem at gå til for nye brugere, eller brugere som bare vil på nettet, uden at skulle sætte sig ind i antivirus og den slags. Derfor er Ubuntu Danmark også et godt sted at hjælpe til, og jeg kan da hjælpe med mount, nfs osv. Og forummet i sig selv, selvfølgelig.

Jeg har Debian på serveren (som kører mail, web, backup og som router), og så FreeBSD på den stationære. På Windows-maskinen (jeg forsøger at spille lidt computer hver dag) er der så også 12.04. Den bærbare har jeg aflivet ved en mindre fejl. Når/hvis jeg får en ny, installerer jeg nok Arch eller Gentoo for at prøve en rolling release.

Ivan
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 6. nov 2009, 17:05
Geografisk sted: Rudkøbing

Re: Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf Ivan » 27. sep 2015, 13:00

Claus Henriksen skrev:Er det nu virkelig en nødvendighed at køre Ubuntu herinde? Mon ikke Ubuntu-lignende distros er fællesnævneren?
Ud over Unity som standard i Ubuntu er der vil ikke særlig meget der bør afholder en Debian/Mint bruger fra at kunne supportere kvalificeret.


Nu er jeg sådan set også gået væk fra Debian baseret distro, Manjaro er jo Arch baseret, næste skridt bliver nok Arch i sig selv.
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.

Brugeravatar
Kurt Christensen
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 12. feb 2011, 13:22
IRC nickname: How to be me

Re: Ivan er stoppet som Redaktør

Indlægaf Kurt Christensen » 27. sep 2015, 13:56

Tak for indsatsen :)
Når lejligheden byder sig.

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster