Overvåg emne

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Normann Louis Olsen
Indlæg: 224
Tilmeldt: 12. jul 2013, 07:57
IRC nickname: Louis
Geografisk sted: Jyllinge

Overvåg emne

Indlægaf Normann Louis Olsen » 7. dec 2013, 08:22

Jeg får ikke besked mere om nye indlæg i de emner, jeg gerne vil overvåge.
Hvad kan årsagen være til det?
Venlig hilsen
Louis
Lenovo T520; Ubuntu 22.04.2 LTS

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Overvåg emne

Indlægaf NickyThomassen » 7. dec 2013, 13:38

Hej Louis
Jeg har lige flyttet dit indlæg til Ubuntu Danmark, da Guides og How-to's normalt bliver brugt, hvis man har en guide man gerne vil dele med andre.

Rent teknisk kan jeg ikke se at der skulle være problemer, og den sidste gang forummet sendte en e-mail til dig, var d. 01/12 , kl. 12:22:50. For under 1 time siden sendte forummets sidst en e-mail ud til et andet medlem, så alt virker efter hensigten.

Det efterlader mulige problemer som at du har skiftet e-mailadresse, men ikke har opdateret din konto her, at din udbyder aktivt blokerer e-mails herfra (vi har ikke hørt om sådan et problem endnu, men prøv og tjek spam-mappen) og at du måske ikke har fået tilmeldt overvågning på de fora / tråde som du regnede med. De overvågninger forummet har registreret kan ses i "Brugerkontrolpanel --> Overvågede fora og emner".

Jeg håber et af forslagene kan løse problemet, og ellers skriver du bare igen, så går vi i dybden med det.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Overvåg emne

Indlægaf lath » 7. dec 2013, 14:05

Normann Louis Olsen skrev:Jeg får ikke besked mere om nye indlæg i de emner, jeg gerne vil overvåge.
Hvad kan årsagen være til det?

En anden mulighed kan være at du ikke har besøgt den URL (det link) du får emailet.

Forum sender kun 1 link til en tråd. Når du så har klikket på det link eller besøgt samme tråd via din browser, så sender forum et nyt link, når der kommer en ny kommentar.
Hvis du ikke besøger tråden, så stopper forum med at sende flere links, fordi forum softwaren er programmeret til ikke at spamme din email indboks.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Normann Louis Olsen
Indlæg: 224
Tilmeldt: 12. jul 2013, 07:57
IRC nickname: Louis
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Overvåg emne

Indlægaf Normann Louis Olsen » 10. dec 2013, 17:19

NickyThomassen skrev:Hej Louis
Jeg har lige flyttet dit indlæg til Ubuntu Danmark, da Guides og How-to's normalt bliver brugt, hvis man har en guide man gerne vil dele med andre.

Tak.

Jeg håber et af forslagene kan løse problemet, og ellers skriver du bare igen, så går vi i dybden med det.

Jeg synes jeg har prøvet alt.
Vil du prøve med et indlæg her i tråden, så jeg kan se om der nu "er hul igennem"?
Venlig hilsen
Louis
Lenovo T520; Ubuntu 22.04.2 LTS

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Overvåg emne

Indlægaf Christian.Arvai » 11. dec 2013, 03:18

test
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Normann Louis Olsen
Indlæg: 224
Tilmeldt: 12. jul 2013, 07:57
IRC nickname: Louis
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Overvåg emne

Indlægaf Normann Louis Olsen » 11. dec 2013, 08:23

Tak til Christian.
Testen gav et positivt resultat: Jeg fik en mail om dit indlæg.
Venlig hilsen
Louis
Lenovo T520; Ubuntu 22.04.2 LTS

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster