ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Brugeravatar
Toddvarg
Indlæg: 841
Tilmeldt: 19. maj 2007, 19:59
Geografisk sted: Vejle

ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf Toddvarg » 4. sep 2012, 19:50

Nogle gange når jeg logger ind på Ubuntudanmark.dk åbner browseren op med denne text på siden istedet for normalt. Jeg bruger chromium.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 2442: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/httpd.www:/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/httpd.private:/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/tmp:/customers/ubuntudanmark.dk:/var/www/diagnostics:/usr/share/php)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 2447: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/httpd.www:/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/httpd.private:/customers/ubuntudanmark.dk/ubuntudanmark.dk/tmp:/customers/ubuntudanmark.dk:/var/www/diagnostics:/usr/share/php)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 2557: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3828)
Når jeg genindlæser siden igen, så åbner den normalt. Jeg er ikke helt sikker på at den gør det hver gang, men mange nok gange til at det tydeligvis er irriterende :)
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf Christian.Arvai » 4. sep 2012, 22:54

Fejlen er opstået efter at vi var offline i sidste uge. Jeg har allerede beskrevet problemet i red-forum, men tak for at du også rapportere den, så vi ved om flere er ramt (undertegnede har også fået den).
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Rattus Norvegicus
Indlæg: 511
Tilmeldt: 9. maj 2009, 07:14
Geografisk sted: Albertslund

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf Rattus Norvegicus » 5. sep 2012, 05:57

Nu bruger jeg automatisk login, men hvis jeg logger ud og logger ind igen, så får jeg også fejlen.
Hilsen Kenny

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf Christian.Arvai » 5. sep 2012, 10:03

Vi har drøftet det i teamet, og vi er blevet enige om, at vi lader fejlen være. Ubuntudanmark flytter snart til den nye VPS, så det er bedre at vi bruger krafterne på at få det sidste på plads der, i stedet for at debugge på dette site.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
Toddvarg
Indlæg: 841
Tilmeldt: 19. maj 2007, 19:59
Geografisk sted: Vejle

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf Toddvarg » 5. sep 2012, 14:21

christian.arvai skrev:Vi har drøftet det i teamet, og vi er blevet enige om, at vi lader fejlen være. Ubuntudanmark flytter snart til den nye VPS, så det er bedre at vi bruger krafterne på at få det sidste på plads der, i stedet for at debugge på dette site.

Det lyder som en god prioritering af jeres tid, og det er også kun et mindre problem :)
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf NickyThomassen » 7. sep 2012, 11:11

Jeg har lige ændret tråden til en bekendtgørelse, for problemet er vist noget mange oplever.

Som christian.arvai skrev, så vil vi helst bruge vores tid på den nye server, for denne her side bliver ret hurtigt forældet, hvilket betyder at vedligeholdelse lavet her, i princippet er spildt.

På den nye server mangler der næsten ikke mere arbejde, før at den kan overtage. Om det bliver i næste uge eller næste måned, er desværre ikke let at svare på, men der er ikke længe til :)

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt

Indlægaf AJenbo » 23. sep 2012, 17:39

Problemet er her med løst og jeg fjerne der for emnet fra bekendtgørelser

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster