"Vis nyeste indlæg" osv osv?

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Rattus Norvegicus
Indlæg: 511
Tilmeldt: 9. maj 2009, 07:14
Geografisk sted: Albertslund

"Vis nyeste indlæg" osv osv?

Indlægaf Rattus Norvegicus » 2. mar 2012, 18:07

Hvor er alle linkene til bl.a. "Vis nyeste indlæg" og "Vis løste tråde" blevet af her på forummet?
Hilsen Kenny

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: "Vis nyeste indlæg" osv osv?

Indlægaf Christian.Arvai » 2. mar 2012, 19:19

Jeg har:
Vis aktive emner | Vis ulæste indlæg | Vis uløste emner | Vis dine uløste emner | Vis dine indlæg


Så det ser ud til at virke pt. Men jeg ved at Ajenbo har arbejdet med forskellige ting i dag, så det kan være at han har haft det deaktiveret.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: "Vis nyeste indlæg" osv osv?

Indlægaf Christian.Arvai » 2. mar 2012, 19:58

Der var jeg lidt for hurtigt, hvilket skyldes at problemet ikke var på min egen konto, som jo har redaktør-rettigheder. Jeg har lige testet det på en "testbruger-konto", og det er helt korrekt at de nævnte muligheder ikke er med. Jeg skal nok følge op på fejlen, og få en admin til at rette den.

Mange tak for indlægget, jeg havde ikke opdaget det, uden at være blevet gjort opmærksom på det.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: "Vis nyeste indlæg" osv osv?

Indlægaf NickyThomassen » 2. mar 2012, 21:14

Af grunde der ligger over mine evner var søgefunktionen blevet deaktiveret for almindelige brugere, og derigennem altså også "bar'en" til at vise nye indlæg, ulæste indlæg osv.

Det burde være løst nu, men uden at kende den udløsende faktor, kan jeg ikke garantere at det ikke sker igen, og så må i endelig bare sige til, så fikser jeg det igen (og finder årsagen). Tak for hjælpen, vi havde ikke opdaget det hvis det ikke var blevet sagt.

Rattus Norvegicus
Indlæg: 511
Tilmeldt: 9. maj 2009, 07:14
Geografisk sted: Albertslund

Re: "Vis nyeste indlæg" osv osv?

Indlægaf Rattus Norvegicus » 2. mar 2012, 21:45

Fantastisk... det er lidt hurtigere at tjekke nye indlæg, når bar'en er der :D
Hilsen Kenny

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster