vedrørende lukked tråd.-

Alt omkring ubuntudanmark.dk
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

vedrørende lukked tråd.-

Indlægaf cmay » 18. jan 2011, 01:49

Desværre efter at forummet er ændret i layout kan jeg ikke komme til at bruge personal messages. af en eller anden grund. men ville have sendt en meddelse om dette dette her til admins. (en udvalg admin.) der er ikke noget som skulle være til skamme for at andre så kan læse dette men jeg ville ellers helst have sendt det til den admin som lukked tråden. om en forklaring er ønsket nu her et par dage efte ved jeg så ikke. men har først haft tid at kigge på det nu.-

hvordan kan det være man ikke kan bruge det her message system. jeg prøved sådan set kun at bruge den her pm funktion for at give en forklaring på hvorfor jeg laved dette indlæg men jeg kan så kort lige her til offentlig skue forsikre så hermed det skyldtes mangel på fornemmelse for forummet end at det var for at støde nogen. hvilket at tråden blev lukked vel tyder lidt på.- men kunne ikke sende en besked. kan slet ikke se hvordan man gør noget som helst inde i det panel efter layout er ændret.

men at jeg ikke kan skrive til nogen her på forum er lidt uheldigt.

der er en som har svaret på min annoncering af gammelt pc udstyr og så vidt skulel jeg gerne lige kunne holde den kontakt vedlige således jeg kan give ham de ting ved lejlighed. det forgår over pm naturligvis.






./
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: vedrørende lukked tråd.-

Indlægaf AJenbo » 18. jan 2011, 01:58

PM og brugerkontrolpanelet generelt, har mange poste på listen af ting de mangler at blive rettet.
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=12870#p81419

Der har imidlertid været et par problemer med log ind funktionen der har taget prioritet og det er der for ikke blevet rettet endnu. Jeg regner dog stadig med at få det meste gjort inden for de anslået 2 uger (1 uge tilbage).

cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: vedrørende lukked tråd.-

Indlægaf cmay » 19. jan 2011, 19:00

mange tak. det er heller ikke så panik presserende for såvidt.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: vedrørende lukked tråd.-

Indlægaf AJenbo » 19. jan 2011, 19:39

Jeg har rettet lidt på det nu, men det er stadig svært at sende PM

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster