søgemaskine indeksering

Alt omkring ubuntudanmark.dk
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

søgemaskine indeksering

Indlægaf soundpartner » 15. jan 2011, 22:15

Jeg har lagt mærke til at google, yahoo og andre søgemaskiner hennemsøger vores side rigtig rigtig ofte, og kom til at tænke på en ting... Kunne man ikke lave en robots.txt der specificerer at de kun skal søge os igennem en gang i døgnet?
men endnu vigtigere så syntes jeg at den skal holde sig til selve hjælp og support trådene, og lade offtopic trådene være. Hvad der sker i vores offtopic tråd er ikke interessant for andre end dem som er med i tråden, og kommer som sådan ikke omverdenen ved.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: søgemaskine indeksering

Indlægaf AJenbo » 15. jan 2011, 23:25

Jeg vil lige se på noget log data om der er en tendens til at folk finder os via off topic og bagefter bliver interesseret i Ubuntu, eller kan jeg godt se på at bygge det ind i en fremtidig robots.txt

Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Re: søgemaskine indeksering

Indlægaf Pihl » 28. jan 2011, 12:46

soundpartner skrev:Hvad der sker i vores offtopic tråd er ikke interessant for andre end dem som er med i tråden, og kommer som sådan ikke omverdenen ved.


Det har vel haft relevans nok for dem, siden de har fundet tråden efter en google-søgning? ;)

Fx hvis man har søgt på "windowsskat" eller "Linux morsomheder", som jeg kan se, der er tråde der hedder.

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster