Har Ubuntu/Liniux en fremtid sammenlignet med Windows

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Har Ubuntu/Liniux en fremtid sammenlignet med Windows

Indlægaf Christian.Arvai » 23. sep 2010, 20:25

Så har folk vist haft tid til at udtrykke deres meninger, og vi har også fået nogle fine løsninger på de problemer trådstarter påpegede.

Men nu har admingruppen 3 gange bedt folk om at stoppe mudderkastningen og kun besvare den rent saglige del af tråden, så nu låser jeg tråden for husfredens skyld ;)

Hvis trådstarter har spørgsmål om Ubuntu, kan der oprettes nye tråde om disse, men jeg vil lige sige på forhånd at den gang Flame/Troll gider vi ikke se i forum, og du kan være sikker på, at admingruppen vil skride ind langt hurtigere over for dette hvis det gentages !
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

bagger
Indlæg: 196
Tilmeldt: 1. maj 2009, 14:18

Har Ubuntu/Liniux en fremtid sammenlignet med Windows 2

Indlægaf bagger » 23. sep 2010, 20:47

Nu er jeg selv blevet utrolig glad for Linux og i særlig grad Ubuntu. Men jeg er ikke religiøs eller fanboy. Det generer mig meget at se personer her på sitet, blive så ophidsede over en debatør, der sætter spørgsmålstegn ved Linux, at de begynder at gå efter manden i stedet for bolden.

Jeg forstår godt, at I (admin-gruppen) låser debatten, når 2 fanboys på den måde går i selvsving. Som jeg læser tråden, så bliver der stillet spørgsmål til ideen med Linux. Dette medfører debat, og uden debat med divergerende synspunkter, så bliver Ubuntudanmark en klub for rygklappere. Og det er (excuse my french) fanden galme kedeligt og meget lidt befordrende. Og nej, jeg forestiller mig ikke noget som newz.dk, men blot, at man ikke flejner totalt ud, bare fordi en person har en anden mening om Linux.

Mvh Bjørn

zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: Har Ubuntu/Liniux en fremtid sammenlignet med Windows

Indlægaf zob » 23. sep 2010, 22:18

Jeg er nu 100% enig med laoshi. "Hvert sogn sine trolde" som Drachmann siger. Når han nu tydeligvis er afsporet og ukonstruktiv i sine observationer, kan jeg ikke se hvad problemet er. Jeg mener ikke rigtigt der er nogen grund til at "rykke sammen og forsvare det, man virkelig tror på", eller for den sags skyld slippe tigeren løs, når truslen kommer fra en mand der prøver at dolke dig med en skrællet banan.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Har Ubuntu/Liniux en fremtid sammenlignet med Windows

Indlægaf Christian.Arvai » 23. sep 2010, 22:19

Den tråd blev låst fordi vi ikke gider at se mere til den debat, så lad være med at starte "nr 2-3-4", for vi låser også bare dem !


PS : vise indlæg er sammenlagt fordi der blev oprette en "nr 2" tråd.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster