Jeg siger tak for flere informationer, og jeg forstår godt, at der er måde med imødekommenheden. Sådan ville jeg også have det, hvis jeg var blandt de hovedansvarlige. Når det kommer til stykket, så leger jeg også mest med på tanken, fordi jeg er nysgerrig efter at vide, hvorfor ingen endnu har lagt et ændringsforslag klar med det efterspurgte link, hvis det er så nemt og inddragende, som man også kan få indtryk af, at det er.
Hvis jeg kigger mere ud over det link, som emnet handler om, så er jeg desværre faktisk meget uenig i designet.
Jeg ville derfor være en bremseklods.
Mit mål ville være, at dette forum skulle ligge så tæt som overhovedet muligt phpBB standard design og helst være totalt renset for mods.
Det ville være det nemmeste at vedligeholde ( der ville blive mere tid til at hjælpe med ubuntu ), og med de eksperter, som vi har her i forum, så ville det forbavse mig, hvis det ikke også ville give en ekstra støtte til phpBB, og et godt samarbejde på den front vil næppe heller skade forums sikkerhed eller Ubuntus fremgang.
Med hensyn til versionsstyring, så er det da godt, at det er blevet nemt at spole tilbage, hvis noget er forkert.
Kan vi så ikke bare blive enige om, at det var forkert, at linket blev fjernet, da siden skiftede design, og så skruer I ganske enkelt templaten tilbage til versionen før dette tidspunkt..?