lath skrev:Iøvrigt ...
De der spil var garanteret Windows programmer - men journalister og IT.
(Er jeg for hård imod dem - journalisterne?)
Det var FIFA og Pixeline, som er til Windows. Pixeline er vidst også til Mac.
lath skrev:Iøvrigt ...
De der spil var garanteret Windows programmer - men journalister og IT.
(Er jeg for hård imod dem - journalisterne?)
lath skrev:Godt program - men jeg er ikke enig med M$ manden om at Open Source software er- nok mere det modsatte.flere år bagud
Godt eksempel på det modsatte er f.eks. Mozilla Firefoxs faneblade. Faneblade kom senere i M$ Internet Explorer.
christian.arvai skrev:Og jeg vil her beklage at der ikke blev vist den løsning på Pixeline spillene, som alle der har fuldt med i forumet allerede kender.
Jeg skrev:53 brugere online..
Der er vidst nogen der har set fjernsyn
Pihl skrev:Den med 119 er hoax. Det var søgemaskiner der gik amok den dag. Den hidtige er rekorc var 33, og blev sat december 2006. Og så var der Ekstra Bladets artikel for en måned siden hvor vi også kom op på en 40 stykker mener jeg.
lath skrev:Pihl skrev:Den med 119 er hoax. Det var søgemaskiner der gik amok den dag. Den hidtige er rekorc var 33, og blev sat december 2006. Og så var der Ekstra Bladets artikel for en måned siden hvor vi også kom op på en 40 stykker mener jeg.
Jaså! Nåede at se at den var oppe og runde 56 besøgende omkring 1-2 minutter efter mit indlæg med de 119, som så mest var søgerobotter.
Antallet af besøgende var iøvrigt nedadgående for lidt siden - folk er nok på vej i seng for komme op på arbejde i morgen.
Casper Hansen skrev:christian.arvai skrev:Og jeg vil her beklage at der ikke blev vist den løsning på Pixeline spillene, som alle der har fuldt med i forumet allerede kender.
Så må man håbe, at de har tilmeldt sig forumet.
- I øvrigt, er jeg den eneste, der lagde mærke til, at de kunne få en installationsmenu frem ved FIFA? Så de har nok installeret WINE.