Det kan man os, men det der irriterede mig ved programmet var at jeg ikke kunne flytte på det men så faldt jeg over en kommentar fra dig herinde tilfældigt hvor du skriver man skal holde alt nede og så kan man flytte på den. Derefter er problemet at man kan risikere at skulle flytte det og hvis vi ser på hvad dens "funktion" er, så skal den ikke ses

Dernæst så skal du efterfølgende blot tænke på menuen ved højreklik på den eller venstreklik

(Der kan jo laves mange funktioner, men lav lige en instruktion lidt ala Ubuntus mht taste/mus genveje/funktioner

(Dette er nok os derfor adgang for alle i Windows er upraktisk, men Windows er jo heller ikke med samme udseende som Ubuntu, som giver nogle fordelen.. fx ved Unity det jeg bedst kan lide er at je gi toppen har systembakke ikoner og der er masser af plads til dem uden at den skal fylde mere fordi der måske er 10 systembakke ikoner.. (Det er overdrevet, men da toppen i Unity mest bruges at programmers menuer så er der jo ikke meget andet ud over systembakke ikoner som er en fordel, da der jo er programmer i venstre side af skærmen og af en eller anden årsag minimeres programmer ikke når man klikker på deres ikon eller de bliver prioriteret (Åbne programmers ikoner i venstre side burde være øverst, da man jo kan have så mange at man ikke kan se dem i bunden ^^)
* Linux Ubuntu 16.04 64 bit - I3, 4 GB DDR3 1600Mhz, intel 7260AC dual band wifi, Samsung EVO 850 250 GB SSD. - Abook Z510
* Asustor nas: AS-202T, AS-202TE & AS-604T
https://linuxviden.dk