fra den nyeste "unstable " version 4.0.221.8, virker digital signatur også på "Danmark"'s hjemmeside ( sygeforsikring). Vi nærmer os

laoshi skrev:Til problemerne med digital signatur:
[*] nem-login-systemet (som omfatter mange offentlige instanser ud over skat.dk) fortæller stadig at man ikke har givet lov til cookies, selv om der er fuld tilladelse
[*] e-boks: digisig kan ikke bruges. Vælger man at sige at signaturen findes på usb-stick bliver det ganske vist fundet på harddisken, men når man prøver at logge på kommer flg. fejl:
Citat:
Der opstod en systemfejl (fejlkode 0x021006). Prøv igen senere eller kontakt KMD.
[*] på telmore.dk kan jeg ikke logge ind med digital signatur men bliver stillet om til en hjælpe-side
laoshi skrev:Ex: jeg kan ikke logge ind på forældreintra på min yngste søns skole, da chromium ikke betragter det som sikkert. I firefox kan jeg vælge at tilsidesætte advarslen - det kan jeg ikke i chromium.
laoshi skrev:Min eneste betænkelighed er en usikkerhed på, hvor mange oplysninger der indsamles til brug for google. Er der nogen som ved noget om det?
Kode: Vælg alt
sudo apt-get remove windows