Hashsum stemmer ikke

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
DoYouSpeakWak
Indlæg: 47
Tilmeldt: 21. aug 2010, 13:37

Hashsum stemmer ikke

Indlægaf DoYouSpeakWak » 12. nov 2012, 04:27

Hej Alle sammen.

Er pt ude og rejse men opdatere selvfølgelig løbende. Men de sidste to dage har der været problemer. har ikke kunnet køre apt-get update && apt-get dist-upgrade uden at få nedenstående besked. Ved ikke helt hvorfor jeg får den og hvad jeg kan gøre for at slippe af med den. Håber i kan hjælpe.

Kode: Vælg alt

Hentede 9.664 kB på 1min 36s (100 kB/s)                                       
W: Kunne ikke hente gzip:/var/lib/apt/lists/partial/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_precise_universe_binary-i386_Packages Hashsum stemmer ikke

W: Kunne ikke hente gzip:/var/lib/apt/lists/partial/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_precise_multiverse_binary-i386_Packages Hashsum stemmer ikke

E: Nogle indeksfiler kunne ikke hentes. De er blevet ignoreret eller de gamle bruges i stedet.



Wak

Zilvador
Forfatter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 30. apr 2009, 11:11

Re: Hashsum stemmer ikke

Indlægaf Zilvador » 15. nov 2012, 17:04

Hej Wak.

Det kan tænkes, at der er forbindelsesproblemer mellem serveren, du forbinder til. Prøv at gå ind i Softwarekilder og skift fra første faneblad serveren, som du forbinder til, i listen 'hent fra'.

Hvis dette ikke virker, kan du rydde op i mellemlageret på computeren ved at køre kommandoen nedenfor:

sudo rm -fR /var/lib/apt/lists/*

Hilsen Zilvador.

DoYouSpeakWak
Indlæg: 47
Tilmeldt: 21. aug 2010, 13:37

Re: Hashsum stemmer ikke

Indlægaf DoYouSpeakWak » 16. nov 2012, 11:13

Takker den komando hjalp. Forbindelsen hernede er ikke alt for god. Isdn hastighed og stabilitiet så det var nok der problemet lå.

Poster i det rigtige forum næste gang.

Tilbage til "Tekniske spørgsmål generelt"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster