Hejsa godtfolk
Nu har jeg sat denne i installation, hvor den nok skulle have väret i opsätning, men hver gang jeg trykkede nyt emne derinde, ville den have mig til at logge ind, og så tilbage og det samme igen 50 gange..
Jeg har lige rejst i 6 mdr, og er kommet lidt ud af min ubuntu stime, og da jeg kom hjem ville jeg opdatere til 10.04, og det gjorde jeg. Da jeg starter computeren bagefter ser det umiddelbart ud til det er gået ok, det trålöse logger fint på, alt ligner umiddelbart det gamle. Men min mus er et kryds först og fremmest, og når jeg åbner firefox fylder den kun 1/4 af skärmen, og man kan ikke maximere, fordi der ikke er en bar överst på nogen af mine vinduer (den der normalt er maximer/minimér og luk på) og uden den kan jeg heller ikke flytte vinduer, plus hvis jeg har to åbent ikke kan få fat i den der ligger nederst... Har väret inde i compizconfig og forsöge at lave ting, men der ser det ud til at de ting burde virke... Den slags ting er der en del af, så spörgsmålet er om man kan sätte alt til default på en eller anden måde? Uden at skulle installere alt på ny? Så man i realiteten får alle den slags custom instillinger som havde man installeret helt på ny, uden at miste filer bare?
Det er åbenbart ikke helt ligesom at cykle det hersens läkre ubuntu värk, jeg föler mig i hvert fald späd igen..
På forhånd af hjertet tak
Kenan